olivia: all that happens is in another room

kom för ett rag sen hem från lina, fastnade dock i att stirra på datorn och inte göra nånting ett tag. Men nu är jag pågång med bloggningen. finally. you know what true love means to me

filmen idag var bra. Men jag måste erkänna att jag hade lite för höga förväntingar. Scenerna var bra och så, men som helhet... det var som bara slumpmässiga scener tagna från boken. och några helt nya
jag tycker att de skulle ta boken bokstavligt och göra hela precis som det står. Iallafall inte ändra något, och ibland kändes filmen nästan lite löjlig. Och detta säger jag inte för att vara dum mot filmmakarna, även fast jag vet att det verkligen bryr sig jättemycket om vadsnart 15årig tjej från skellefteå tycker. det är min ärliga åsikt, fast jag gillade den, jättemycket. kanske mer än som vän

förlåt men jag håller typ på att somna. orkar inte ens lägga in bilder från dagen. nu gör jag slut på det här

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback