olivia: feelings so strong that it hurts

sovit för lite once again. ibland kan natten verkligen kännas som att den är en minut lång, men ändå en evighet. och ibland när man vaknar kan 5min kännas som en timme men också tvärt om. idag var en skum natt

ska snart fara, ungefär klockan 11 tror jagg vi ska vara inne i bilen med motorn på. oKEJ , SÅ välplanerad är vi inte. men ungefär nåt sånt, ovch därför borde jag gå och göra mig klar. när  jag orkar, vill säga.
just nu känns det som om mina mörka ringar under ögonen bara växer och växer. Om jag inte får sova ordentligt i bilen hem så kommer jag vara så risig att ni knappt känner igen mig. ett riktigt vrak, skulle man kunna säga, men bara om man vill.

nu tror jag allt att tiden är inne, jag säger då adjö till er här på bloggen. på återseende
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback