olivia: i don't want to feel, hear or understand

hemkomna från norrtälje>ikea nu. sammanlagt köpte mamma oss 4par skor, bilder kommer kanske senare. Låter kanske mycket men nu har jag något att ha på fötterna som inte är trasigt. det känns ju bra

på ikea så köpte vi, ja jag tror ni vet vad man brukar köpa där. Så nu kan vi göra om lite i våra rum, behövs särskilt i våra "egna" rum  (har ett var och ett tillsammans) , som är gansksa pinsamt och jag vill itne att nån ska se det. kanske blir lite bättre nu.

imogon blir det ju hemkomst för våran del, men förmodligen ska vi åka i linas bil. dock kanske vi måste prata med henne och faktiskt bestämma nåt, blir ju lite jobbigt om vi finner oss själva strandsatta här utan någon att åka med. jobbigt läge det skulle bli då.

när vi kommer hem ska jag tvinga vädret att bli bra. för jag villl kunna göra alla de här trevliga, niceiga sakerna man kna göra när det är bra väder (vitbergs,vitbergs). jag ska itne säga att sommaren suger när det är dåligt väder, men jag ska inte ljuga. det är ett stort, klart och tydligt plus om det är varmt och bra väder. annars blir det ju som... ignenting. okej, det blir ledighet men det bli inte sommarlov.

ge oss snälla sommarvärmen tillbaka?
btw. urgullit!
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback