olivia: if is a word not to use

det är alltid lika mysigtatt bli väckt, tycker jag. MYCKEt bättre än väckarklockan, för då vet man att nån tycker att man borde gå upp och itne bara en själv. mysigt...
men inte att bli väckt klockan 7 en sommarlovsmorgon då man itne sovit ordentligt på en vecka och gått och lagt sig way 2 late samma kväll.

vi restid till kolmården förlängdes med 1timme eftersom det hade hänt en trafikolycka och det var efter en timme vi tröttnade och tog en annan väg. den timmen vi väntade drömde jag otroligt många drömmar om att trafiken började röra sig, jag såg kolmården, jag såg en bock som jagade en tjej, jag gick till mitt sommarjobb där jag inte skulle jobba och fick gissa mig till arbetsuppgifter därför att ingen pratade med mig. det var en konstig timme

själva kolmården var helt ok. Ragnar fick arbeta mycket men eftersom jag hade bråttom när jag tog eller djuren rörde på sig så blev unfgefär 2/3 oskarpa och vissa helt skräpbilder. men det funkar! och precis... vänta... vänta... NU ska jag dela med mig av dem

okej internet lagga så fler bilder kommer sen, jag avslutar det här så fort som möjligt så det inte laggar när jag ska spara.
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback