olivia: is it so hard, too hard to understand

finally home again.

därborta fikade vi. hos vår faster, träffar henne typ aldrig. då menar jag aldrig. vi lekte också i en lekpark. jag hittade en mask.

min middag idag bestod av: socker. eller den gemensamma och huvudingrediensen i fikat var väl socker. superspeed tonight

nej men inget händer väl ikväll. ingen har då hört av sig på hela dagen, inte undra på om jag känner mig oönskad. ingen kommer nog höra av sig heller. blir datorn hela kvällen, socialt och coolt.
dock hör jag aldrig av mig till nån, i princip. inte konstig på att vissa tröttnar tillslut. jag förstår dem. men jag gillar dem inte


en fin sak som vi fikade.

en fin sak på en gunga
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback