olivia: it goes on and on until forever

varför är jag vaken nu? varför?
kan ju KANSKE vara för vi ska vara på kyrkan om 2h 45min. men varför stiga upp såhär tidigt är det nog ingen som kan svara på. HAde ställt klockan på kvart över 7 men vadihelvette tänkte jag på då. Så seg är jag INTE på att göra mej klar. När jag vaknade var jag ändå så jäkla trött att jag inte fatta nånting och däcka i sängen direkt.

festivalen igår ------> darin!!! mycket trevliga människor, och dadadadamdadam! jag frös inte. alltså: lyckad kväll.
dock undrar jag varför de klippte banden när man gick ut.det är ju inte direkt så att vi kan smyga tillbaka dit ikväll eller nåt sånt. JAg frågade däärför vakten (på mitt snällaste sätt) :
-varför klipper ni banden?
han troddetyp att jag kaxxa och svarade att han inte tänkte diskutera det med mej. han var en dum vakt:(

/olivia

btw.P.S önska mej lycka till och håll mej kär i era tankar under konfirmationen. Jag ska läsa om den andra kärlekspärlan. gissa vem som kommer stamma, staka sig och läsa fel?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback