olivia: just got started, this is not all

idag vaknade jag av ett starkt lysande ljus. mer kallat... SOLEN!
underbart, otroligt och ganska varmt. om 'the other ones' aka emma och matilda nånsin skulle vilja vakna så skulle vi kunna dela min lycka, ni vet delad glädje är dubbel glädje. Men de vill bara sova, sova men snart, väcker jag dem. haha.

igår så drog vi till statoil och slösade lite på mina pengar, drog sen vidare till älvsbackalekparken bara för att. goda minnen, 
när vi kom hem såg vi färdigt click. inte ett öga torrt, kan jag lova. nej, det kan jag inte men mina var lite blöta iallfall, vet inte hur det var med de andra.

ska snart gå och duscha, vill inte förbli en grisig ros. jag vill vara en rosig gris istället,, om det bara finns de två alternativen. 
så byeByE


(ska föreställa en vinkning)

(olivia 

Kommentarer
Postat av: emma

tack =)

allt bra?

2009-07-14 @ 11:33:42
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback