olivia: just turn around, you would see everything so clear

ska ppacka packa packa och packa snart. men först nyheter: vi har kommit hem från vitbergs! så, det ver det.

där var ju jag, emma och matilda. alltså matilda andersson. alltså hon på bilden i mitt förra inlägget. alltså vår låtsassyrra. alltså hon emma delar rum med veckorna hos pappa.
Så, var bara tvungen att klargöra detta. För det verkar som att det är ganska otroligt att vi känner varandra, efter alla gånger någon sagt: va? känner du dem? när hon pratat om oss elller liknande.

jag förstår inte. är vi SÅ konstiga?
Men ja. Vi känner varandra, ganska bra också. lev med det

missförstå mig inte, jag är inte sur för det eller nåt, tycker bara det är konstigt att ingen vet om det när vi ändå umgås ganska ofta.


<3<333<33<3 1337

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback