olivia: light the hope

äsch... nu är jag här igen. kände att jag hade lite tid till övers som jag kan vara snäll och undvara åt er. jag är så söt och snäll och glad jag vill kramas varje dag

jag har verkligen ångest över en sak nu. och jag kan avslöja vad det är, men bara för er... dadadadamdamdaddam jag måste verkligen träna. har inte tränat på... ja många veckor nu. och om inte ens två veckor (?!?!?!?!) far vi till martin olofsson. kommer jag dö? svar: ja
detta är inte bra. inte bra alltså...

dock har jag haft en anledning, annars skulle jag typ ha dödat mig själv redan. och det är min "=")&&&!"=! faking förkylning som aldrig verkade gå över. nu är den nästan borta

och precis såhär söt kan emma se ut när vi tränar skott på linas uppfart.

/oliiva

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback