olivia: like a hundred years ago

har kommit in från det fina vädret som nu är försvunnet under ett moln som liknade en krokodil. innan det hade jag och emma bara glassat ute på gården, oj vilka bikinilinjer. emma åt glass och halva gick av så hon fick ta hela halvan på en gång.. ja det kan ju vara ganska kul ibland.

nu och senare ikväll vet jag inte. alla förslag är välkomna, då menar jag alla. bara att ösa på, gör inget om de forsar in. jag lovar att inte bli sur. promise

egentligen borde jag lägga in bilder 2 u men känns det värt då jag har tagit typ 1 kort? njee inte särskilt. då får det bli oldies, från de gamla goda tiderna

ja, länge sen... några veckor! när emma var söt


det här var inte igår det..

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback