olivia: memories big as rocks, as heavy too

hemma nu, från hemma. där hade vi en liten 'fotosession' med oss själva, 1 åskaådare (matildan) och 3 kameror. 

sen började vi den stora ommöbleringen. gick rätt bra men har ganska mycket kvar, 'finputset' så att säga. har äntligen fått ut datorn och skrivbordet, men det var efter ganska må¨nga 'om' och 'men' som det gick. men när vi klarade att få bort skivan från skrivbordet kan jag lova att vi var glada som smågrisar. men hungriga. så därför var vi tvugna att fara hem.

ni vet ju planerna så snart ska vi väl börja baka antar jag. men först  kan jag bjuda er på några bilder från våran 'fotosession'  som sagt. såklart var vi stenseriösa

übersnygga va?

singelbild på kingen. urgullit!

och nu: random bilder från igår

jag kom tvåa(L)! jag är typ bra<3

tre golfglada barn

linas boll;O nu med ett: L

okej den här var faktiskt från idag. emma provar sin gamla baddräkt. stencool! ÜBERSNYGG
vad säger ni. till användning igen?

/olivia

Kommentarer
Postat av: Rasmus

taackar ;) ni har med snygg blogg och hot chicks ;) bli medlem i bloggkungen på facebook;=)

2009-07-13 @ 12:33:00
URL: http://rasseboooii.blogg.se/
Postat av: caaaaaat

CAMELTOE

2009-07-14 @ 15:31:52

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback