olivia: secrets never so hard to keep

kändes lite jobbigt när jag vaknade och bara hade sovit 6½timme. omfag that's lite. dessutom var jag först upp av oss 'här på övervåningen'. dvs jag, emma och matilda, som till vår stora lycka infann sig här igår kväll. men, det funkar. jag klarar migbra.

men det som är bra med att vara först upp av 'oss här på övervåningen' är att man alltid får dagens info först. ni förstår, det är alltid nånting pappa måste säga, typ att de ska fara och spela golf, att vi måste städa innan vi gör nånting. alltså både bättre och sämre saker. don't like sämre. vi passar.... INTE.
idag var det att vi ska få gäster ikväll. när jag har varit här så har de bara varit på middag 1 gång, och det var en speciell dag jag minns mycket väl. det var nämligen den kvällen vi 'här på övervåningen' for till älvsbacka tillsammans första gången. det som mer eller mindre har blivit lite av en tradition, och numer är the natural place för oss att fara.

btw. 'vi här på övervåningen' är ju samma personer som 'the sunnanå gang'. lite coola, mycket gangster.

P.S: vem avr det som lovade er att den stora uppdateringen skulle komma när vi kom hem från stugan. erkänn att jag lyckades, erkänn bara. credz 2 me och ni har inget attt säga om de. i'm the king of the world. jag har unika partybrillor


2/3 av 'the sunnanågang' eller om man hellre vill: 'vi här på övervåningen'. alla på en cykel. snajsigt! *mums* hey ladies, drop it down, just wanna see you touch the ground

/olivia
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback