olivia: the end of everything is loosing what means the most to you

snart far vi.bara en och enhalvtimme kvar! det här är underbart, asfint alltså. livet leker.

för att vara på den säkra sidan borde vi kanske göra oss helt klara, har faktiskt en del "uppgifter" kvar innan vi kan lämna detta hus.
dessutom är jag mer ris än jag någonsin fruktat att jag skulle vara. jag borde ha duschat imorse men vem orkar sånt när man lix ska sitta instängd i en bil hela dagen och då blir man ju ändå "så fräsch"? Dock har jag inte heller sminkat mig. Det kan vara fräscht ibland, men tro mig, INTE idag. jag har iallafall rena kläder. känns bra.
idag är jag verkligen en grisig ros.


mitt vanliga fräscha, snygga, underbara, urgulliga, asfina, stencool, oemotståndligt charmiga jag.

mitt jag för dagen. tro mig, det är VÄRRE i verkligheten

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback