olivia: the time I never thought would come is here

snart dags att sova I think... men jag känner mig inte trött. Egentligen borde jag ha somnat till filmen, men inte idag nej. nånting måste vara fel.

idag drog vi till älvsbacka i brist på annat. kanske lite random men det är som 'vårt place' , det naturliga stället att far till för oss. vi är udda, jagvet- om jag erkänner det kan ingen klaga

om jag inte har sagt det (jag vet att jag itne ahr sagt det ville bara skriva så) så sover emma och ina i umeå ikväll. det är därför det itne kommit nåågon uppdatering från deras sida. inte heller har jag hört av dem, så det blir spännande att imorron få veta vad de små sockertopparna har hållit på med dessa dagar. säkert nåt JÄTTEspännande. annars har de ju inte levt the happy ume-life som är ett  måste.

idag på vitbergs uppnådde vi iallafall vårat mål. vi hade lovat oss själva att om vi nångång såg stekarn nr1 igen så skulle vi prata med han. sagt och gjort, synd bara att vårat lilla samtal blev avbrutet efter en för mitt tycke kort stund.


btw. han hette martin.


ganska dålig bild på han och hans kompis, tagen igår (okej egentligen i förrgår men so what i'm still a rockstar). han till höger!
snott bilden från matildas blogg. sry!1<3<33<3

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback