olivia: trusting is the hardest part

nu ska jag snart sova. det ska bli skönt

när jag avslutade förra inlägget dröjde det några minuter innan gästerna kom. sedan var de här och festen var i full gång! eller inte
nångång vid 10 drog vi ut, men tro det eller ej. det var några i älvsbacklalekparken och om man inte är ensam där är det inte samma sak. men ändå, det var uruselt väder. varför ville de ens?
vi fortsatte med full fart frammåt och kom till getberget där vi chilla i lekparken med draken. nån kille kom och undrade vad vi gjorde ute egentligen. men jag vet att han bara ville säga att vi sjöng väldigt vackert (vilket han sa).
på hemvägen stannade vi till på älvsbacka men for typ på dirren , därför att emma behövde på toa. det var dessutom ganska sent så det spelade inte så stor roll.

hemma så hade de vuxna lite väl kul när de spelade nåt spel. jag fick hjälpa och läsa frågorna. jag ägde. stjärna i kanten till mig.

snart kommer bilder från kvällen men först måste jag säga nåt random. idag när vi var på kicks fick jag ont i höften och det håller i sig. det känns när jag går men känns mest när jag lutar mig på den och böjer knät. not nice, det alltså. jag förstår inte. jag ´får jämt ont random anledningar fast jag inte gör illa mig. dumt:(


btw: skills jag ökade på ikväll är mina teckenspråksskills. jag kan nu säga: du är stek, snygg och cool. jag har gjort sönder ett glas

förutom de specifika meningarna kan jag ett antal nya ord också. ja tack



det går hett till hemma hos oss

fina. älska ljuset!

sa ju att det gick hett till.
btw! hon underst är magda! det är matildas lillasyrra som brukar dissa oss på allmänna platser. jag tror hon tycker vi är pinsamma ibland

sov så gott och dröm underbart härliga drömmar. kanske om drömmar? (små kakor)

/olivia
 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback