olivia: when all things are common but something must be rare

Inatt måste jag verkligen sova,
det kan jag lova.
Troligen jag inte så tidigt kommer vakna,
nu vet ni varför ni mig ett  litet tag måste sakna.
Hoppas jag nåt trevligt kommer drömma,
om jag ramlar ur sängen kommer hela jag att ömma.
Mobilen hela tiden jag bredvid mig har,
men jag vaknar inte även om jag sms emot tar.
Imorgon ska jag hem till min söta lilla pappa fara,
där bor ingen med ett så annorlunda namn som Tara.
Men allt som allt bor hos pappa hemma
Jag, pappa, monica, magda, sofia, albin matilda och emma.
Jag tog rummet där uppe där jag fick hela,
HAHA matilda och emma är de enda som behöver dela.
Oj jag från msn ofrivilligt har loggat ut,
kan inte trycka fram det och mina konversationer har antagligen tagit slut.
Måste verkligen fixa det här
annars kommer jag typ få damp och bli sär
nu säger jag gonatt och hejdå
kan inte dissa mina msnkamrater även om de är ganska få

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback