olivia: when everything feels gone

eftersom typ alla andra bloggare i världshistorien har gjort det, så here I go hiss och diss

  • solbränna. iallafall jag känner mig SÅ mycket.. fräschare helt enkelt när solens strålar har fått lysa lite.
  • bra väder.  allt känns bara så mycket lättare. ingenting är omöjligt
  •  ljusa sommarnätter. vad kan jag säga? det äger
  •  telefonsamtal. jagvet inte varför. gillar de bara
  • glada personer. ibland kan det vara så jobbigt med de som ser livet från den mörka sidan

  • kallt väder. bara det är liite varmt så behöver det nödvändigtvis inte vara sol?
  • sjukdomar. klaga ju i förra inlägget så måste dissa det nu.
  • fejk. dissa det i nåt inlägg idag. don't like it
  • dåligt samvete. bland det värsta man kan ha.

så.. nu orkar jag inte mer. blev en rätt tapig version av 'hiss och diss' för egentligen hade jag inget att hissa eller dissa.
/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback