olivia: when you fail you get remembered

vaken nu. okej, börjar om

VAKEN NU?!?!?!!??!?!
vad håller jag på med. Har inte sovit ordentligt på en vecka, det här var min sstora chans att få sova ut men NEJ., let's not take the chance.

kan berätta mer om stockholm.
far idag 16.50, alltså är det lugnt för min del och för alla andras i det här huset efetrsom vi inte börjat packa. Vilket kommer gå dåligt för mej, blir nog en tomt i min väska eftersom jag inte ahr något att packa i den,
där ska vi bo hos våran moster. hon bor i knivsta, men det är jättelätt att åka tåg därifrån in till stockholm
vi har planerat lite, bl.a grönan vilket är ett MÅSTE med stora bokstäver. insane är ett nästa lika stort måste, men vet faktiskt inte om vi kommer åka den. den verkar riktigt hemsk
hem har vi itne bestämt när vi kommer, fredag, lördag nån gång då kanske.

i know you'll miss me
/olivia

emma och hennes alldeles egna lilla ruben;*
ni förstår, ragnar har en kompis. Han heter Ruben och bor i rummet här intill

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback