olivia: you light up everything

såg just en geting här i vårt fina hus. den kom ut från mitt rum, hur kan alla getingar vara där?

jaja, idag hade vi sista konfan innan den sluitgiltiga konfirmationen. oooh det var spännande. efter den for jag och emma till stadsfesten och åkte den stora snurrande gungan (namn???) två gånger. nu är våra biljetter slut och vi ska köpa nya ikväll.
borde kanske göra mej klar men orkar jag? jag är rätt färdig redan, vem bryr sig.

kvällens höjdpunkt blir väl eric (c eller k ?) hassle, om man inte räknar med åkturerna vi komemr ta. de äger ju big time de också
idag träffade vi matildan, hon har kommit hem från umeå nu. Hon vägrade åka den stora snurrande gungan med oss. hon sa att hon skulle må illa men jag tror hon inte vågade. Frågan man då kan ställa sig är hur hon vågade åka den där man far upp-och-ner.  Ibland kan hon ju vara lite finurlig, den där matildan.

okej. dags nu för den slutgiltiga tillfixningen. bye bloggen vi ses SOMETIME

/olivia

Kommentarer
Postat av: "matildan"

hahahahha ja våga ju allt :O?????

2009-07-03 @ 19:53:05
Postat av: Filipö

Ofta... jag var väll kvällens höjdpunkt :( (U) (U)

2009-07-04 @ 01:05:19

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback