olivia: you're like magic to me

ja. jag sitter i min säng i ett mörkt rum ensam och lyssnar på darin. Jag tror det här är den högsta grad av coolhet som går att uppnå.

kvällen spenderades med martin&pontus, vi såg saw2 óch nån? som dom ville se. ärligt talat så var den sådär.
skulle hem 12 kom hem 1 för att filmen var för lång. Gjorde mej klar och satte mej här. Än har jag inga planer på att gå och lägga mej, men kanske se yes man eftersom man på den här underbara datorn kan se dvd.
planerna för imorgon är inte stora, SOVA packa duscha flyga osv. chill dag, detdär
kan bjussa på några bilder från ragnar:

woho! emma innan vi for

emma tog egopics när jag skjutsade henne för hennes cykel har blivit stulen

gissa vilka?

vem vet varför men jag tog egopics men kunde inte hålla stilla så de blev suddiga..

emma äter kokosboll eller vad det nu heter

amagad blommor på vårt bord

det var allt för nu
pz out

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback