olivia: you've let me down so much i fall apart

faking amazing. jag tror jag nästan är klar.

alla kläder nerpackade, sminket? done. jag: färdig. det är bara det tekniska som är kvar (ragnar, dell, diverse sladdar) och sen är jag ready 2go. det här heaven 4sure

har kommit på att det kan vara ganska kul att packa. när man verlkigen måste planera vad man ska ta med, sånt gillar jag. särskilt om man ha en alldeles egen liten älsklingsdell som står och spelar musik för en, så funakr det mycket bra. très très bon




omfag! jag tror det är en ganska konstig och ful egopic på mej själv när jag äter en kokosboll!det här är grejer, det. Men grejer behöver itne alltid vara fina grejer, det här är ett 'levande' bevis på det

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback