lina: fattar inte hur, hur du kan göra så här mot mig.

Förlåt merd den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp med att packa upp och städat(a)
alltså varit upptagen med mycket roliga saker sojm ni hör, men nu är det klart och kan äntligen blogga igen.

Emma och Olivia hade ju så tur att dim hade internetuppkopling i Stockholm men det hade inte stackars jag så jag var tvungen att hoppas på att dom skötte bloggen bar och det gjorde dom ju såklart,
 tillåme mer än bra tror inte att vi brukar skriva så många inlägg per dag som dom gjort.

Här är sötnosarna



Nu kan jag berätta lite om vad jag gjort i stockholm.
På måndag kväll så bestämde jag och pappa att vi skulle köra ner till Stockholm och vara där ett tag.
Vi kom dit klockan typ 2 och då for vi direkt till våran lilla lägenhet som vi har på lilla essingen.
Sen packade vi upp och typ sovdeeee.

På tisdagen så for vi in till stan och gick omkring där, jag hittade typ ingenting fast jag hade masssa pengar och det är konstigt eftersom jag typ alltid hittar massa när jag inte har pengar.

På onsdagen så träffade vi emma, olivia deras mamma och lillebror på stan vi tre gick omkring själva och köpte jordgubbar och fick dubbelt så mkt som vi betalade för.
Typ klockan 1 gick vi till macdonals och åt och direkt efter det tog vi bussen till grönis.
Där var det mktmkt trevligt och jag gick för första gången igenom spökhuset utan att behöva springa ut genom nödutgången. Eller jag gick inte precis igenom jag blev dragen av emma och olivia för att jag var så jävla rädd(a)
Åkte också insane 3 gånger eller skoja jag köade 3 gånger men åkte bara 2 och orkar inte förklara varför.
Men det kommer bilder från grönan sen.

På torsdag så sovde vi typ aslänge och sen for vi in till stockholmcentrum igen,
 jag köpte några saker den här gången men han inte vara där så länge för skulle till ett par kompisar klockan 6.
Sen for vi till dom och lekte där och det var mktmktmtk trevligt.

På fredagen så packade vi ihop och städade i lägenheten och for sedan till emma och olivia typ någonstans vid uppsala och hämtade dom för att sedan kunna brumma iväg hem till skellefteå.
Bilresan gick bra och jag tror faktist inte att vi började bråka en enda gång. grattis till oss säger jag bara.
Vi såg mest på film på min älskade laptop och sov elelr jag sovde typ inget men det gjorde vissa andra.
Vi kom hem klockan 22.35 som jag så sött minns.
Men nu har jag typ berättat ganska bra iaf, bilder och sånt kommer sen.


puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback