emma: bryta

nu är det såhär...den här dagen SKA bli dagen jag köper nya skor. Det ska!!!!!! Därför har jag och Olivia så syskonkärlekigt bestämt tillsammans att vi ska göra oss  klara nu och sen gå på stan. I fucking love när vi två kan hålla sams. Vi är som gjorda för varann typ. Vi passar!!! Vi kan till och med läsa varandras tankar ibland. Det är sant.

Exempel på tankeläsning:
Jag och Olivia pratade om skräckfilmer.
Olivia: Asså det finns en film som verka jättehemsk
Jag: The Grudge?
Olivia: Jaa! Men det finns en annan också som verkar JÄTTEHEMSK
Jag: The Shining?
Olivia: Jaa!

Kanske inte var så mycket, men ett utdrag av hur våra konversationer kan låta. Lite småkul att vi knappt behöver prata med varann eftersom vi ändå vet vad den andra tycker redan. Yes.


Men som sagt, måste göra mig klar för STAN och idag ska inte bli en risig dag. Jag lovar. Då får ni slå mig. Hårt.

VÄNTA. VIKTIG FAKTA. Olivia drömde att vi hade många skor.

Och här är den lilla parveln+ THEKING, moi

Olivia med sitt kluriga leende. I like it.

kissses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback