emma: famla i mörker

SOMMARLOV.
Kan det bli bättre?

Dagen började i alla fall med att som sagt stiga upp klockan 5 och göra sig i ordning, och vara i kvart över 7. Detta klarades galant och skolavslutning gick bra, var säkert superduperfin (med undantag av mitt helt sepestora myggbett på smalbenet, en jättestor bula:O:O)och betygen gick ännu bättre! Höjde mig till mvg i SO, och vg i biologi. Sänkte mig till vg i svenska, men detta var jag dock redan informerad om av vår helt fruktansvärda vikarie som jag hatar av hela mitt hjärta. Jag lovar.

Därefter gangstrade jag, Olivia och Lina runt på stan efter en snabb lunch med mamma. Matilda hakade också på oss efter att vi hade sett hennes skolavslutning och vi åt lite glass osvosv.

Nu bär det snart ut igen tillsammans med de ovanstående, Lina Olivia och Matilda. Måste gå och byta om, Matilda kommer strax med moppen. Kvällens klädsel ska gå i temat ,somrigt men varmt. Hrrm. Får se hur bra det går. Dessutom är inte mina fötter sådär på topp efter att ha gått 10 timmar i, vad kan det vara, 7-9 centimeter klack? Jaja.

Hinner inte ladda in bilder nu, de kommer sen.

kiss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback