emma: I like this better

åhå, jippi. Konfa igen! DudududduDUUU superman.
Och ännu bättre; från 13.00 - 17.00! Exakt så att man inte hinner göra någonting annat. Och efteråt blir det att stressa iväg till träningen. Riktigt, riktigt härligt. Kan i alla fall glädja mig med att det endast var 22 fjuttiga grader när jag vaknade imorse. Och molningt. Hör ni det? MOLNIGT.

NEJ VÄNTA NU... det är ju MÅNDAG idag. Vilket means: NO TRÄNING! Changed plans.

Men ska vi ta och köra lite randomfakta, bara för gamla tiders skull?

  • Det kliar just nu på min vänstra lilltå
  • Jag förbannar konfan för att den får mig att missa 2 dagar av festivalen
  • Och nu kliar det på min högra arm
  • Är lite småhungrig och funderar på att hämta en macka
  • Ska gå och hämta mobilen exakt NU från mitt sovrum
  • ....så att jag ska kunna lyssna på musik
  • för ljudet på vår dator funkar inte
  • och nu började coldplay ; the scientist
Haha blev inte så intressant idag men sånt får man leva med......


såhär sexig kan jag vara när jag äter på subway. Det här är grejer det.


puss och kram
/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback