emma: i samma spår

Liza och Lina for just, de hade tagit med sig 'Diary of the Dead', den var som bra men överdriven och det var ett dåligt slut och man fick aldrig veta hur allt gick till. Men dock.


Nu känner jag att det snart är dags för mig att sova i lilla sängen, mina ögon kommer inte hålla sig öppna länge till. Imorgon (idag) hoppas jag att det blir nåt trevligt, men mest troligt blir det stan då jag ÄNNU inte har hittat några skor till skolavslutningen. I SUCK. Bättre lycka nästa gång, lixom. Men det är fucking svårt att hitta skor, alla får mina fötter att se feta ut (vilket dom är), och dom får inte vara för höga därför att jag blir så otroooligt lång. Livet är hårt.

Men hallå. Nu blev jag ju pepp på att vara vaken. Det var ju orättvist. Ring mig då. 0703602085

Se där. Nu får alla ni typ 80 läsare/dag veta mitt MOBILNUMMMMER. Wow. Bara för att jag är desperat. Eller ska vi säga snygg sexig singel?

^WOHO jag ser ju till och med glad ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kiisses
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback