emma: jag ser men jag förstår inte

såg att lina har börjat på den farofyllda uppgiften att lägga ut bilder från helgen på bloggen.
Jag gillar!



Idag så drygade i alla fall konfan sönder, och vi bestämde oss för att inte fara på träningen som skulle ha börjat exakt nu. Har så mycket annat att göra - packa till imorgon (munkviken!) , köpa godis till imorgon (munkviken!) , titta igenom exakt alla bilder från i helgen, duscha, packa lite mer, lämna tillbaka en försenad film till hemmakväll och vara allmänt lata. Tycker ni att en träning skulle få plats där? Nä. Inte jag heller.

Just det. Munkviken. Imorgon. Borta till på fredag. Detta betyder: FRÅGESTUND. Upcoming. Soon. Inte än. Snart. Senare.
Tonight's the night baby!


Okej. I alla fall. Munkviken. Hiss eller diss? Ris eller ros? Bu eller bä? Bla eller blu? Bi eller bå? Ba eller be? 1 eller 2? Skum tomte eller skumtomte? Grisig ros eller rosig gris?
Okej det där blev lite random, SOM OM DU INTE VISSTE DET. Men ialla fall, det kanske inte kommer att dryga sönder.

Så som vi viskade till varandra när männen myterna legenderna: konfaledarna(!) berättade om var vi skulle sova.
-Det viktiga är ju var umeborna ska sova, viskade jag.
-Var umepojkarna ska sova, viskade Olivia. Så rätt, så rätt.
Vi har nämligen turen att få dela vår tid i munkviken med en annan konfagrupp från Ålidhem, som de berättade låg lite utanför Umeå. Och ni vet vad vi tycker om umepojkar? Ohhh, smaskens.

tackar för mig/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback