emma: no words needed

I say hey,
eller något sådant.

I alla fall, kom just hem. Och ja, konfan börjar 9 imorgon. Och ja, jag ska hinna duscha imorgon. Eh jaha.......eeeeeeasy.
Du kanske börjar undra varför jag kommer hem så sent om jag ska upp tidigt imorgon? Här ska du få hela historien:

Kvällen började som sagt med volleyboll på kyrkholmen, vi i careg spelade själva först ett tag men tröttnade och övergick i att ta pinsamma "modellbilder" mitt på planen, och just då kom några killar i 20årsåldern:
- Ska ni ha planen eller? sa dom.
NÅGOT VAD VI SKÄMDES
men vi sa nej i alla fall, men det visade sig att de skulle vänta på sina kompisar, så vi spelade mot dem en stund.

När deras kompisar så småningom dök upp tänkte vi fara hem, men det bjöd in oss till en turnering, och säger careg nej till volleyboll? Så vi spelade med dem till runt halv 11, och då började vi känna oss väldigt hungriga och våra tankar gick till max, men Lina moppade iväg hemåt, så vi tre survivors som blev kvar körde först och hämtade upp Carl och brummade sedan iväg till max. Eller brummade och brummade, Liza och Carl körde moppe, Olivia åkte på och jag cyklade som en galning.

Väl på max mumsade Carl och Liza i sig mat och jag och Olivia såg dreglande på. När vi skulle därifrån var klockan helt plötsligt halv ett, ett, men sånt är livet. Ibland kommer man hem sent trots att man ska upp tidigt.

puss och kram
/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback