emma: och ändå vet jag inte än

äntligen hemma, som sagt.
Det blev inte av att se s¨mycket film 'hela natten'. Vi hyrde 3 filmer på hemmakväll

Hostel
Den sög, var inte alls läskig på NÅGOT SÄTT och är nog en av de sämsta filmerna jag någonsin sett.

Tracey
Som Olivia sa, den var så dålig att vi inte ens kunde se färdigt den. Vi såg inte ens halva.

Superhero movie
Humorn på topp. Nej, men den var typ halvrolig för det mesta.

Så efter de godingarna gick vi och lade oss, runt 2 tror jag klockan var. Vi vaknade runt halv 12 i morse, och då såg vi Lejonkungen. Som alltid var den otroligt bra, för den är ju otroligt bra, och otroligt sorglig, för den är ju otroligt sorglig.
Vi hann också släpa oss ner på stan ett tag för att se om idag kunde vara dagen vi hittade skor till skolavsluitningen. Det var det inte.

Klockan 17.00 var det som sagt dags för första uteträningen men innebandyn, lite ägda vi blev när det bara kom 4 stycken. Synd att inte fler tar det på allvar. Det var det roligaste jag har gjort på länge typ och mina muskler är inte att leka med nu...eller kommer ialla fall inte vara efter att denna fruktansvärda träningsverk har gått över.

Och ja, idag blir dagen då jag orkar ladda in bilder.
Oj, det var ju inte dåligt med bilder jag hade hunnit samla på mig heller.
Helt random bilder kommer HÄR;


Typ så. Måste bara kommentera bild nummer 6, det är alltså Olivias partybrillor.

kisses/emma



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback