emma: stå inte bara där

jagvet att jag sa att jag skulle göra mig färdig...men pga mina tvångstankar att jag MÅSTE fixa håret före jag sminkar mig, har jag en lugn stund framför mig pga att Olivia duschar i badrummet där plattången finns pga hon behövde duscha pga att hon inte hade gjort det på ett tag pga att hon itne hade behövt förrän nu.

Då kan jag köra den gamla favoriten medans: randomfakta
  • Mera tvångstankar: jag kan inte ha utsläppt hår om jag inte har smink
  • Mina gratis sms försvinner galet fort
  • Jag gör mig nästan aldrig illa och har nästan inga ärr
  • ...men nångång ska ni få se mitt gangsterärr (ojojoj jag rev mig på en gren!)
  • Mitt hår torkar väldigt snabbt
  • Gillar att ge Olivia 'sexiga' blickar
  • Har svårt att sitta still med fötterna

Haha men trevligt. Kanske har jag någon trevlig bild jag kan lägga in också som passa till det här trevliga inlägget?

omg trevlig bild....

kisses/emma

btw. Har hört att dert är nån nazistgrej på stan.... så om jag inte återvänder vet ni vad som har hänt.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback