lina: är bara mig själv, men blir hatar för den stilen

Kom hem från den OTROLIGT jobbiga men OTROLIGT roliga träningen på nordanå för ett tag sen.
Vi var tre till än förra gpngen idag, typ stora framstegO:OO::O och ja precis:)
Efter träningen så köpte jag Emma och Olivia mat på subway och det var MKT gott(a)¨

Har nyss duschat och tagit bort mitt vääääldigt fina blåa nagelack från naglarna så nu är dom finfina,
fast inte lika fina som förr eftersom blott är flott och alltså hmmm sort(a)

Om ett tag så ska typ jag Emma och Olivia bada tror jag,
fast egentligen orkar jag inte för jag har fett ont i huvet just nu men jag vil bada iaf!! så ja ska det(a) ehh a sött va?
Har inte så mkt att skriva om men jag kan berätta att jag ska vara otroligt mkt fjortis imorgon på skolan för vi gör ju en film och jag fick rollen som det:) kommer nog bli väldigt sött osvosv.

Nu ska jag typ sluta för orkar inte bloggggggga med många g:n;)

om ni vill veta vad vi badar i så ser den typ ut så här:)




aja
 pusssssss/lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ett större :D

2009-06-05 @ 14:21:23

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback