lina: trying to forget someone you loved is like trying to remember someone you never met

Nu sitter jag här efter en riktigt niceee dag,
Vi filmade klart filmen på skolan så nu äre bara att redigera sen är den klar,
jag och Olivia vart mördade genom att bli ihjäl sågade och det blev en mkt vacker hög av oss med:)

Efter skolan så for jag Emma och Olivia in till stan där jag skulle försöka hitta ett par skor och det gjorde jag också, typ ett under eftersom jag är världens petigaste och gillar typ inga skor som dom gillar:]
Men så här ser iaf skorna ut som jag ska ha:



Jag tycker iaf att dom är fina:)
 dom är mkt höga också men det var ju det Emma och Olivia ville att jag skulle ha för att dom inte skulle se så himla långa ut brevid mig:)

Efter vi hade varit på stan så for vi hem till mig och gjorde inte speciellt mkt.
Sen for dom hem och jag åt middag och sen har jag inte gjort så mkt mer och jaaa precis:)
Det var typ allt jag hade att skriva just nu.



Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :}.

Inte för att man såg så mycket av vad jag hade på mig i fredags på den bilden :p

2009-06-08 @ 19:39:43
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: carolineanette

jo, skorna va helt okej :)

2009-06-08 @ 19:50:14
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej tack :}

Vill bara tillägga att det var ett linne. ^^

2009-06-08 @ 20:03:12
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback