liza;

aw älskling du är så TÖÖÖTT <<3333333333 hhhrrm?

Hejsan kändes tamt och lamt att skriva, får väl börja med nåt liknande.. 
Hejjbarrabejbejsan? =)
hm..
Idag har jag i varje fall solat,solat,solat varit med en trevlig vvvvvän och sen solat,solat,solat!'

Nej, men solat en hel del. Jag och min trevliga vän gick genom stan, sen var vi nere vid älven och satt och prata lite. 
Jättemysigt i af =)
Ikväll har jag inte tänkt göra nånting eftersom jag måste börja packa till munkviken redan nu. För jag far 5.30 på tisdag morgon till sthlm. ,. Som för att göra det ännu värre så ska jag till Munkviken redan samma kväll. Slutkörd here i come. Men det ska vara bra väder i veckan så det är en stooort plus i kanten på munkis. 

Kommer väl förmodligen bomba med bilder på min egen blogg. http://lizaedman.blogg.se     -och ja.. Den är lösenordsskyddad :*

men pussar och hadet finnemang !  /L



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback