liza; inte bara du som svek

men tjoobrrrä!!!!!!!!!!! 
Hehe jag hoppade över konfan idag, hostar nästan sönder, snorar och har ont överallt och är allmänt ttrött... 
Inte mycket bättre blir det av att jag ska upp 4.30 inatt .. Huvva. Har inte ens packat till Munkviken, det hinner jag inte på tisdag heller.
Jag skulle ju egentligen till Munkviken på onsdag. Men jag hinner tydligen till på tisdag usch :(
Men då kan jag ju vara social med mikaela redan då=D

Annars än den överhoppade konfan så har jag varit med anna, och solat ;) Tyvärr så är det nästan London-väder ovanför mitt hus specifikt, känns det som=(
Läst lite olika bloggar, funderar på att faktiskt börja städa nu men... Är trött. Jag måste packa innan jag 'städar' dessutom, för annars kommer jag inte hitta några kläder=(=(=(=(=(=(=(

Negativt inlägg hahah jaaaaaaaaow

Far ju till sthlm>munkviken till på fredag, imorgon så.. smsa!=D

puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback