olivia: did you lie or did you regreat

har varit vaken i snart 1 timme. 2 hot in my bedroom skulle man kunna säga. men jag vill säga: det var för varmt inne i mitt sovrum, värsta bastun. kunde inte sova mer. dessutom ska jag snart duscha. alltså: fräsch = snart.....

idag och igår kväll har jag förgäves försökt lägga in bilderna från mobilen till datorn. Men det är som att inget händer när jag kopplar in den. nån med liknande problem? hjälp?

nu skulle jag helst vilja säga att jag har något spännande/intressant/kjfsg att skriva om. Tyvärr skulle det påståendet visa sig vara ett falsarium. Däremot tror jag emma har lagt in bilder på datorn. brb så ska jag titta på dem, och kanske ni också får se någon... oooh höjda förväntningar på fortsättningen av det här inlägget...

konstig bild på mej från max nångång...

konstig bild på min säng/golv i munkviken. Allt papper pga all min tvål hade läkt ut i väskan... locket hade t.o.m gått sönder och lossnat. Och ja, det här är min otur och är egentligen inget särskilt ovanligt i min vardag.. nu har jag många tvåliga saker.  vill tex inte använda min borste för tilllfället
P.S!!!! kolla in den blommiga lilla necessären made by me

jag och lina på 'de förrädiska stenarna of storön'
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback