olivia: everywhere

hej bloggen!
nu har jag vaknat och ätit frukost. jag åt mackor, som alltid! xD

okej DET var en sugig start på ett inlägg. så ska jag aldrig börja, om jag är seriös.
idag vet jag inte, kanske vitbergs om liza kan kravla sig upp ur sängen. MEn som vanligt sover hon, så jag och emma kanske drar dit all by us selves! shiet a coola vi är alltså men har ändå inget att göra.
ikväll blir det nog joypeak med lina, härligt! hoppas roligare än förra året, inte kul alltså... men då var vi no- lifers så ja...
 nu kan vi konsten att hålla os själva happy.

igår såg vi ju blair witch project 2, men jag vet inte. Var det jag som bara inte var så insatt eller var det svårt att bli det? 1an är då SÅ mycket bättre.

jag och lliza hoppar utanför vitbergs i förrgår. Gjorde den liten för den var inte så fin, hehe löl.
/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback