olivia: it's missing

idag var den lyckliga dagen då vi gjorde klart våran film. Mycket söt blev den och med närbilder på mig tillochmed, en riktig höjdare! fast vi kanske får vänta med recensiionerna tills vi faktiskt sett den... men har hört att jag och lina iaf så läskiga ut som lik under en filt. lovely.

efter skolis så drog caret (caretwinz) och steve (lina) till stan. Där hade caret planerat att tvinga steve till att köpa de allra högsta skorna, såna skor där alla ska kommentera: för hög klack, för hög platå. Tänka sig, hon gick med på att ha de allra högsta. Hon blev faktiskt lite längre än oss! otroligt
skorna var i alla fall svarta, typ pumps. Snygga men ändå såna som passar till typ allt. Hon får gärna ha på sig dem varje dag så jag inte råkar känna mig/se ut som en flaggstång

kvällens planer ser ut såhär: duscha. mer planer har jag inte, I'm free! men duscha är mycket nödvändigt då jag krälat runt på smuts hela dagen (skolans källare). Och så har jag lite blod på mitt ben sen fimen. Oftare kallat vattenfärg.

nu ska jag se om jag hittar en riktigt fin bild på denna lilla steve..

den första bild jag såg av denna lilla fina person
/olivia♣

Kommentarer
Postat av: elin

fint hår :)

kram

2009-06-08 @ 20:58:02
URL: http://elluns.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback