olivia: laughing helps

hemma från skolan, stan, träningen...
vi fick sluta tidigare från körövningen så då var det raka vägen till stan., förutom stoppet här hemma. Ja, vi var tvugna att lämna skridskorna som jag har haft i skåpet hela våren.. och ikväll ska vi hämt skidorna också... tidiga!
på stan så väntar vi in lizas pappa, och sedan blev det dags för den stora stunden.. håltagning! efter lite bråk oss emellan så får alla följa med ner, fast bara 1 fick egentligen.
när vi kommit ut ur staden så for vi alla hemåt, jag åt tre mackor. något som jag senare ångrade genom mjälthugg som in i tusan på träningen.

ikväll blire somsagt att hämta skidorna påskolan... men jag måste nog först duscha. riktigt så här äcklig vill jag itne ens vara på en folktom skola.

nu taggar jagsomtusan till skolavslutnignen, förutom en sak. de som sjunger i kören måste vara där senast halv 8!!!!!!!!! damn vad det blir jobbigt. måste typ gå och lägga mej 8på torsdag. Inte kul alltså.
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback