olivia: let it die

nyduschad! fräscht...


Jag vet att du kommer sakna mej under tiden jag är borta på det superspännande äventyret änven kallat konfaläger i munkviken. Vi kommer förmodlingen överleva tills på fredag eftersom vi har godis. Det är vad vi behöver

justja. Läste i nån tidning om en undersökning om hur mycket godis vi männsskor i världen äter på ett år. kan ni gissa?
- 1.3 kg eller något sådant. Ärligt, så äter jag på kanske en månad? Är jag onormal eller är världen det?

Nu har ni förmodlingen sett alla bilder (om inte titta neråt) från stugan. Jag vill gärna uppmana er till att titta närmare på bilden där två burepojkar står. De ville väldigt gärna vara med på bloggen då detta ger stjärnstatus genom hela livet. typ.

hade egentligen inte så mycket att säga, bara: svara på emmas efterlysning i hennes förra inlägg. I want to know
och: fråga på frågestunden? I KNOW YOU WANT TO KNOW

nu säger jag tack och adjö, vi återkommer på fredag
puss puss och kanske kram/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback