olivia: no open doors

efter den utomordentligt jobbiga träningen hände en once in a lifetime- sak. Vi övertalade mamma till att vi skulle äta subway till middag! ett mirakel har skett.

mamma har fixat vår dator nu, men vi har just ingenting kvar så vi vet inte hur mycket som funkar. Måste nstallera iallafall msn inom en snar framtid, men säkert något mer. Hon sparade alla våra bilder, som jag skulle ha dött utan. För jag tar aldrig bort bilder, aldrig. Det är jättekul att titta på dem från förra året. Gud va ful jag var alltså

snart kommer emma ut från duschen och då är det min tur. Sen blir det liza, tror jag och lina. Vi kanske ska bada men har inte dragit den idén för liza än. Borde på tal om det hämta min mobil, men jag orkar inte. det ÄR jobbigt och jag har ont. i'm in pain.

Tänkte då bara för att visa lägga in några fina bilder men tyvärr hittar jag dem inte och orkar inte leta. sry

/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback