olivia: steel everything that's mine

i'm back. missed me? det vet jag att du gjorde. spiderman surfing? klart

kom på att ingen av oss, trots att vi påstått det, inte hra skrivit om lägret. Därför blir det min stora uppgift att göra det... med så få meningar som möjligt
Började med att gå till bussen i spöregn. kommer fram, packar upp, random saker jag itne minns. sover, random saker bla solar och badar för det är fantastiskt väder. random saker, sover, random saker, sover, random saker. åker hem. Sådärja. Och i dessa randomstunder blire mycket volleyboll, ett antal tävlingar/lekar och gudstro. Också många mål mat.

på lägret påpekade också några att det var fel på vår header. typ, 'konstigt grammatikfel' men vi nekade starkt till detta. Och se, vi hade rätt. det trodde det stod livet är en test och då ska det ju stå ett test. Men vafan betyder det? antagligen står det livet är en fest och vi hade rätt. som vanligt.

har fått pappas mobil, med 3.2megapixel. Har på 2 dagar tagit kanske 130 kort. wow.

goodbye my lover
goodbye my friend
you have been the one
you have been the one for me


för jag känner så här
jag tror jag är kär
känslorna bubblar inom mej
känns så bra
du och jag
tillsammans

konfa imorgon 13-17. känn peppen.
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback