olivia: underneath all that

nu har jag vare lite mattenOooOOoOb och suttit och räknat ut vår medelbesökarantal/10 och så vidare. Självklart använde jag miniräknare
tyvärr kommer jag inte lägga ut de svaren för de får ni räkna ut själva! här kommer vår statistik (printscreen!!!!)

fin va? ser ni höjningen i slutet? kan bara berätta som randomfakta att det hände när vi hade frågestund. Fråga mej inte varför utan vänta istället på nästa frågestund så kan jag göra en fullständig analys av mysteriet

idag blie nog stan då emma FORTFARANDE!!!!! inte har hittat skor. jag vet att jag hittade mina igår men ändå... jag har gått in dem här hemma faktiskt..
justja, nu kan jag se om det blev nån bra bild på 'min outfit' jag ska ha på skolavslutningen. brb

aa en "bra" bild ser typ halvsär ut och mina kläder inte mycket bättre... men iaf. vad tycker ni?
/olivia♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin den var:)!

2009-06-06 @ 18:59:50

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback