lina:är det så svårt att fatta?

Jag har inte liiiiite träningsvärk sen bygd och zon(a) haha typ pinsamt mkt borde inte ha så här mkt;)hahahahah 
aja jag stog iaf i kafeterian på skolan idag,
det var typ bra för då missade jag fysiken;O skulle inte pallat!
och jag  slutade en timma tidigare:D
Jag stod med linn och typ ibland med jesper(nån som praoar där).
När jag hade slutat sååå gick jag hem och gjorde typ ingeet,
 eller jo är ju inne på datorn sååå ja:9
Har inget att skriva men ikväll så ska jag iaf inte göra nångonting,
så om nån som läser detta otroligt tråkiga inlägg vill hitta på nått så kan ni ju ringa elelr smsa eller nåtttttttt(A)
Men ska draa.


pussss/Lina




Asså vad är ditt problem;O  vad fan äre du vill?
du borde verkligen söka hjälp,
fyfan!! har inte träffat nån större idiot än dig!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback