emma: i can't change me just because of you

nu vill jag börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på allvar under helgen. beror på flera saker, har bara inte haft lust och inte haft så mycket tid heller. Och jag som brukar vara den första med att rapportera vad vi i careganget har haft för oss... men som sagt så har det hänt andra saker som har kommit ivägen.

trots att några randoms redan har skrivit om denna dagen, tänkte jag att det var just det jag skulle skriva nu.
Dagen började med att jag vaknade på vår skööna bäddsoffa tillsammans med Liza, Dana och Olivia. Mycket "skönt" och mycket kallt. Sedan for Dana och Liza hem,  och jag och olivia for på match. Vi loosade, big surprice, 3-4 till rönnskär blev det. Men är ändå nöjd med min insats, iaf i andra perioden. 1 mål och 1 assist blev det. Sedan for jag hem och dryga, åt middag och for till Lina, där det var tänkt att vi skulle se 1408, vilket blev lite svårt eftersom vi inte hittade den. Så då fick det bli american pie, som egentligen sög men var rätt underhållande då&då ialla fall.

Och nu vet jag (eftersom jag alltid vet och ALDRIGALDRIG tror) att du undrar vad jag gör uppe så här sent, en liten flicka som jag är? Jo, då kan jag säga dig att jag faktiskt har sovmorgon till 10 imorron, eftersom vi ska på undomsmottagningen och ha kul. Trevligt. Och efter en trevlig skoldag ska jag nog imorgon även äta på O'lerys eller hur fan det nu stavas, med min kära mamma. Har aldrig vare där förut, men det blir säkert kul.

Jagvet att det här inlägget är lite drygt, utan någon låt eller bild. Men Jag skyller på att min dator är för seg för youtube och min sladd till mobilen hos pappa. Godkänd ursäkt? Jag låtsas som det ialla fall. Så nu räcker det nog med text, annars kommer alla klaga på dryga inlägg (fast alla vet ju att så är det inte)

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback