emma: it doesn't start

imorse lovade jag mig själv att gå och lägga mig 21.00, vad som än hände. nu , 20.59 sitter jag här framför datorn, odushad och inte med en tanke på att gå och lägga mig. Jag straffar mig själv med godis för att jag inte lyckades, så jag kommer bli ett tjockt fult äckel. Jag älskar mig själv. Nu vill jag ha mer godis. Asså hoppas att ni som har läst början på det här inlägget förstår att det lixom inte kommer bli något mer än det här. Jag är alldeles för lat för att lägga in bilderna nu, +att jag egentligen är dötrött. men EN bild funkar väl så att nöjesfaktorn på det här inlägget höjs från runt -0 till kanske +0.001

varsågoda här kommer det

thecaregangcrew + någon jag inte kan indentifiera på DREAMHACK

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback