emma: living is to not be dead

kom nyss hem från träningen. När vi kom dit upptäckte vi att det hade varit föräldramöte före, där dom visst hade diskuterat umeåcupen. Fick senare veta av mamma att det blev bestämt att vi ska åka på lördagen, vilket betyder att jag kan fara på pan!!!!!. Happpyhappyhappy. Har saknat mitt älskade pan....
OCH ALLT DETTA OM ENDAST 10 DAGAR!!!! Kan inte vänta ju?

Idag har jag vare på skolan och träningen, som sagt. Skolan sög, träningen sög. Ska vi ta och fira? GE MIG COLA SÅ ÄR DET BARA ATT KÖRA HÅRT. Eller så gör vi det på fredag då vi är lediga(L)L()(L)``? JAA. Jag saknar min älskade cola... har inte druckit det på alldeles för länge!!!!!! Seriöst, ge mig nu, i detta ögonblicket!!

Imorgon blir det först skola, typ chill för jag går bara till halv 2. Sen blir det träning med division 2-laget eller nå sånt, första träningen med dem så det blir mycket spännande.  18 på eddahallen om jag inte tar fel. Nåt sånt.

nu har jag faking booooring så jag kopar lizas fina "50 frågor" grej.

50  frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
många

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
påväg till skolan

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
påväg hem tro ja

4. Vad hände dig 1993?
jag blev till!!!!!!!

5. Vad händer nästa helg?

friendzzzzz
6. Tre ord varför du sist spydde?
kom inte ihåg

7. Vilken färg är din hårborste?
svart

8. Vad köpte du sist?
gratis sms

9. Vad fick du senast i present?
nåt kul kanske

10. Vilken färg är din dörr?
vit

11. Var förvarar du dina pengar?
kort

12. Hur var vädret igår?
halt

13. Vars kramades du sist?
nånstans

14. Vad ser du fram emot?
UMEÅCUPEN

15. Vad är 15?
ett tal

16. Vilken skostorlek har du?
38-39

17. Vill du klippa dig?
nooo way

18. Är du över 25?
näver

19. Pratar du mycket?
ibland

20. Kollar du på O.C.?
nono

21. Har ditt namn ett "x" i det?
verkar inte som det

22. Känner du någon som heter Steve?
lina "steve" holmbom

23. Hittar du på egna ord?
jooora

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
hoppas inte

26. Vad har du för mobil?
k800i

27. Vem ringde dig sist?
pappa...

28. Biter du på naglarna?
nej

29. Har du lockigt hår?
nejnjej

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
kanske festivalen iic... (if it counts HEHE)

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
HAHA

32. Hur många gånger har du svurit idag?
har kanske inte räknat

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
faking amazing, fuck you, peace

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
haha nej

35. Ska du jobba imorgon?
WORK @ schoool

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
irl eller int =D?

37. Vad borde du göra nu?
läääxan, duscha =]

38. Har du något smeknamn?
MEN TYP ibland

39. Sover du mycket?
inte nog mycket

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
har inte sett så många, kanske "return to the house on the hounted hill"
41. Vad ska du göra på lördag?
FRIENDzzzZZZzZz

42. När var du ute sist?
nyss

43. Har du gråtit idag?
nope

44. Är du en glad person?
hihih ja

45. Har du roligt nu?
int precis

46. Vad äter du helst?
beror på vad jag är sugen på

47. Vem var du med sist?
lina olivia

48. Vad heter din mamma?
Charlott

49. Vad är hela ditt namn?
Emma Linnea Nilsson

50. Tycker du om någon just nu?
jaoo

 

INTRESSANT VETANDE, JO JAG TACKAR.

puuss/emma




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback