emma: look right, look left

PEPPA INFÖR DH IMORRON!!!!! + att Liza äntligen kommer hem! Har saknat henne superjättemycket.
Idag blir det att vara med Lina, hon kommer snart och då ska vi äta lunch, något som vi knappt har gjort på hela veckan känns det som. Sedan vet jag inte, men ikväll blir det i alla fall träning, fara till pappa och gå och lägga sig tidigt, då jag såklart vill vara pigg på dh.  Där ska vi, som sagtt, leka på scenen. Blir mycketmycketmycket galet kul. Och efter den långa dh-helgen blir det ju skolan igen, och där kommer vi säkert vara pigga och utvilade.

Borde just nu egentligen göra mig klar, men Olivia duschar och det känns jobbigt att sminka sig med blött hår ( :] ) så jag väntar tills hon är klar så jag kan blåsa håret. hehehe skoj. aaaa. fryser om fötterna. det är jobbigt. Okej, nu är hon klar men jag orkar fortfarande inte... sött av mig. Men har ingen bra låt att lägga in eller några fina bilder, och orkar inte skriva nåt mer nu så.

pusssss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback