emma: ready to go?

dagen var faktiskt inte så dryg som jag hade trott, alla lektioner utom kemin gick rätt snabbt faktiskt. Dessutom var jag pigg när jag vaknade, riktigt fett nice. Jag är så otroligt avundsjuk på alla skolor som börjar där runt halv 9 nångång, då vi börjar redan 8.

Ikväll blir det först att packa till mamma, sen söder på typ "utvärderingsmöte" av nightflight eller nåt. Vi får i alla fall pizza, så det blir kul. Synd bara att vi missar träningen, särskilt eftersom zon är på tisdag (!!!!) och jag har absolut 0 kondition. Det håller på 2 timmar och det orkar fan inte jag. Dessutom har jag glömt all teknik om hur man skjuter, SPECIELLT slagskott. Någon gång under lovet måste jag ha fått en smäll i huvet eller nåt, för jag klarar bara inte av det längre. Hoppas det går bra i alla fall på något mystiskt sätt.

Är i alla fall skönt att det är fredag imorgon. Vet inte riktigtvad det blir där på fredagskvällen, klockan 19.00-21.oo ska jag i alla fall se innebandy med laget, typ elitserien som spelar. Dom knycker vår träningstid på fredagar hela tiden!!1 Men aldrig då man ska bort någonstans, bara då ens planer endast består av träningen. Aja, efter det babblade resten av careganget om typ sova någonstans, med dana vår veeeeen eller något sånt. Fick aldrig riktigt klarhet i vad dom tänkte men dom har säkert fixat något.

Idag har jag funnit en bra sak med Olivia. Man skulle ju kunna tänka sig att när vi två kommer hem efter en lång skoldag, så är det första vi gör att slåss om vem som ska ha datorn? Men NEJ, för Olivia sätter sig alltid direkt vid TV;n så det är fritt fram för mig att avnjuta datorns alla nöjen. Och för er betyder detta alltså långa meningslösa, innehållslösa blogginlägg som kan pigga upp er innan middagen. Säger bara varsågod.

Men trots att jag är expert nummer 1 på att skriva om ingenting,
kommer jag faktiskt inte på något mer att skriva just nu. Vill bara påminna er om att kommentera mer!!!! Det här duger ju inte. Och bara för att ni ska göra det, kan ni få en gammal klassiker.

bara för er;
shayne ward - no promises


pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback