emma: spinning it round and round

måste skriva snabbt nu, ska iväg på dhmöte klockan 11. idag har, som lina redan skrivit, jag varit med lina och busat och tagit alla fina bilder och fler som lina lade in. sedan har jag även tränat (som gick skit) och farit till pappa. Och inte kommer jag ikväll honna skriva färdigt 'boken om mig' , som ska vara klar efter lovet. Kommer inte hinna, precis. Otur dära, vissste väl att jag skulle ha börjat tidigare.

Nu kommer det kanske inte bli något inlägg på ett tag, vi får se. Ska ju på dh imorgon och kanske kommer ha lite för bråttom för att skriva på morgonen. Om jag har tur kanske jag får låna en dator av någon snäll typ där.

men nu kommer nog lina snart och hämtar oss, så ska sluta skriva.

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback