emma: throw it away

TTTTJA. Olivia har redan skrivit vad vi har gjort idag ju, så nu tycker jag det känns onödigt att skriva om det. Det var förresten inte särskilt mycket att skriva om överhuvudtaget. Eller är jag bara lat. Får lite damp också för youtube funkar INTE och jag vill lyssna på hurtful - erik hassle . iiinte dålig låt det där. ska alldeles strax fara till lina för att typ sova där osv, kulkulkul. hade inte så mycket att skriva om, så jag lägger in lite bilder från de senaste dagarna istället. vill bara först länka min kära låtsassyrra matildas seriösa blogg.

FUCK U

lizas avsked

"kan du gå nångång dåååååååå" säger olivia med det seriösa sminket.

Lina, onöjd med sin del av korven?

JAA SOM SAGT, några fina och seriösa bilder för en gång skull.

pusss/emma
BTW upptäckte jag nyss att youtube funkade igen!!!
här är låten.

erik hassle - hurtful !!!!!





Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback